Hu åh hå!

Fy tusan va det blåser ute :( inte alls kul att ligga här och lyssna på hur det knakar över allt! Jag som redan är mörkrädd med :( vill ha sessan i sängen men hon sover bäst i sin egna säng!

Btw ja jag ligger redan i sängen! Va vaken med smulan från 01.00-02.30 inatt och sen började hon vakna till vid halv 7 imorse och sen bara sovit 45 min på det idag! Man blir rätt slut i huvudet då speciellt när hon inte mår bra och är gnällig!
Min lilla älskling <3 idag fick vi iaf molypect (stavning) utskrivet så det fick hon nu tillsammans med alvedon innan hon somnade :) hoppas hon sover bättre inatt!
Tack till min fina mamma som va här nere och hjälpte mig lite ikväll så jag kunde fixa lite av disken och dammsuga av utan att ha smulan hängandes i byxbenet och gråta i ren panik! Och tack till att du tog resten så allt blev gjort! <3 du är guld värd mamma! Jag är glad över att vi börjar få en kontakt igen som mor & dotter och att Ebba har en mormor i sitt liv! Tack för att du kämpar! <3
Nä nu ska jag sova godnatt :)

Sofie Holgersson
2013-04-19 @ 06:50:39
URL: http://sholgersson.bloggplatsen.se

Inga fel att lägga sig tidigt! Man behöver det så man har ork med våra små ibland. Hoppas hon börjar gå åt rätt håll med feber och den biten så hon med få vara frisk lilla sötnisen;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0