Funderar

På om jag ska stänga ner FB och bara ha bloggen och och insta kvar! Känner bara att FB till mesta del ge mer bekymmer än vad det gör nytta.

Jag är inne i en period där jag känner mig övergiven och det känns som att folk använder mig som en gammal disktrasa typ..
Jag funkar till att ösa över problem på men inget annat.. Ebba och jag är mycket själva just nu (vi träffar bara med min mamma eller jeppes föräldrar) För folk vill inte finnas för mig när jag mår dåligt verkar det som. Jag ska finnas för dem hela tiden men när jag behöver "bekräftelse" då duger det helt plötsligt inte.. Då är det bättre att inte höra av sig till mig alls verkar det som.
Jag vet inte varför jag kommer in i sådana svackor mycket är väl att mitt förflutna hugger mig i ryggen så fort det blivit lite lugn och ro i mitt liv.

Min far hörde av sig i lördags , har inte pratat med honom på nästan 1 år och det har faktiskt varit väldigt skönt, han började ju givetvis ställa till det direkt.. Alltid så himla synd om honom och det finns ingen annan än han själv i sin värld.. Slutade samtalet med att han lipade och jag skrattade , fruktansvärt patetiskt... Fattar inte hur man kan behandla sitt barn på det sätt som han behandlat mig.

Vill bara ha lugn och ro i mitt liv, stabila människor runt omkring mig och inte alltid behöva tänka på vad som komma ska!
Jag kan ju aldrig varva ner alltid är det ett hjärnspöke i mitt huvud som säger "bara lugn än kan du inte få ro"..
Jag försöker ändra mitt liv göra gott mot de människor jag sårat i mitt förflutna, rensa ut energitjuvar & ordna upp min familj.. Men det känns som att ju mer jag försöker desto mer sätter livet krokben för mig..

Jag tycker det räcker nu! Jag vill också kunna njuta till 100%.. Men för att göra det verkar det som jag måste rensa ut ytterligare några människor , människor som jag egentligen inte vill släppa taget om & sen verkligen fundera på hur jag vill ha det!

Tur jag ha Jesper & Ebba de förgyller mina dagar och jag älskar dem så högt och tiden med dem är värdefull för mig ❤

Nä nu ska jag ta en dusch och sen kolla på Grey's!

Sahlen
2013-05-15 @ 20:21:51

Lägg ner din energi till dom som förtjänar de.. Även om en del försvinner så är de absolut värt de.. Energitjuvar är inget o ha..

<3

Sofie Holgersson
2013-05-15 @ 21:34:27
URL: http://sholgersson.bloggplatsen.se

Ja Linn idioter finns det gått om. Vet hur du känner dig. Att ha folk som orkar vara kvar när en annan inte är på topp är tydligen väldigt ovanligt. Även att jag inte kan komma till dig så vet du att jag finns om du vill prata eller ta en fika:)
Kramar Sofie

Frida
2013-05-15 @ 22:16:20

Tycker du ska göra det som är bäst för dig och som får dig att må bra! Vi har precis börjat "lära känna" varandra men du verkar vara en snäll tjej som vill hjälpa alla andra. Vill du ha nån och prata med så finns jag bara ett samtal bort. 💛

Lind
2013-05-21 @ 23:53:14

Åh.. Linn, jag finns att prata med om det är bekymmer, glada eller tråkiga saker du haar att säga. Även att jag inte umgåtts jättemyccket med dig. Men jag känner att nu är vi i samma stadie än vad vi var förr.... Du veta att jag är inte längre än ett sms eller ring bort. Jag vill ju verkligen inte att du ska må dåligt. <3 <3 Du ska ha tur att du har din sambo och söta lilla EBBA vvid din sida.... jag önskar jag också hade en sån fin dotter vid min sida.., <3 <3 Linn du har redan vunnit livets största gåva en gång...!! Jag finns här om det är något <3.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0