En nystart.

Men jaha då ska jag försöka ge mig på att blogga igen! Mycket har hänt i mitt liv sen jag skrev här senast , jag har blivit mamma till en liten kille som heter Melker och Ebba har fyllt 3. Sist jag skrev här va hon 1,5 år. Melker kom den 23/12-14 , min lilla prins!

Livet som 2 barns mamma är allt annat än en dans på rosor men jag ska försöka ge mig på detta med bloggen och försöka skriva intressanta saker och uppdatera i den mån jag kan.

Så vart börjar jag? Jo jag kan tala om att utöver hela skaffa barn grejen så har vi (ja jag och Jesper) hunnit starta ett åkeri!
En kul grej och jag kan jobba hemifrån vilket är ett stort plus! Livet som egen företagare och småbarnsförälder går inte hand i hand men jag är glad över att Jeppe sköter den pratiska biten iallafall. Köra lastbil är inte riktigt min grej om man säger så! Ska försöka hitta lite samtalsämnen att skriva om och en stor del av bloggen kommer handla om mitt liv, mina barn och livet som fru!

Det gäller att hitta en balans mellan allt men med en "nyfödd" är det en svår balansgång man ska ju komma ihåg att ta hand om sig själv med mellan varven!

Efter en halv veckas magsjuka är det iaf dags för shopping imorgon , det ska handlas till melkers dop på lördag. Kommer visa mina inköp här imorgon. Får vila upp mig inför detta maraton :) Godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0