när vet man?

Ja när vet man någonting helt säkert egentligen? Innan det händer eller när det händer? Det jag vet just nu är att jag vill njuta av mitt liv , min tid ihop med mina barn och Jesper. Ta vara på det vackra jag skapat, min alldeles egen familj!

Jag går igenom en tung tid i mitt liv just nu, något som jag inte trodde att jag skulle behöva gå igenom igen. Men vissa människor får prövning efter prövning i livet. Antagligen är jag inte färdig med mitt kämpande, jag önskar att jag var det men jag vet att efter varje prövning så blir jag starkare. Det tar tid , jag måste få sörja men jag kommer igen!
Jag önskar bara att jag visste när! Man vill ha svar på så många frågor, men just nu samlar jag ihop mig själv och försöker ta mig igenom dagarna med en glädje för det jag har inte det jag har mist. Det är inte lätt alla gånger ikväll brast det. Jag va ledsen och jag grät men nu känns det bra igen efter att ha fått ventilera av mig.

Vi vill ha mer svar än vi kan få, vi måste låta livet ha sin gång och jag tro det är bäst att vi inte vet vilka prövningar vi ska få utstå för då hade vi nog aldrig klarat oss igenom dem.
Ja många tankar snurrar runt i huvudet ikväll och skulle jag skriva ner dem hade det blivit en hel roman! Men jag vill inte tråka ut er. För jag är en analyserare , analyserar allt in i minsta detalj.. INTE min styrka om man säger så..

Ska lägga mig nu och koppla bort huvudet från kroppen och vakna upp inför en ny stressig dag! Idag har jag spenderat dagen i Karlskrona, försökt hitta kläder och annat inför dopet på lördag! Min fina kille ska döpas, ja min vackra Melker! Imorgon är det dags att hämta nycklar till lokalen , duka m.m.
Jag är inte förtjust i dessa tillställningar men jag gör det 1000 gånger om för mina barn, ljuset i mitt liv.
Den kärleken till barnen är obeskrivlig och jag önskar att jag själv hade fått uppleva den, fast hade jag varit den jag är idag då?

Godnatt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0